ვფიქრობ ყველაზე მატად შრომატევადი დღე იყო,გავეცანით, თუ როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ რუბრიკები, გავეცანით ქულების მინიჭების სქემებს, გადავხედეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებს, შევამოწმებთ ნაშრომში შემავალ ყველა დოკუმენტი, თემის მიზნებთან შესაბამისობის კუთხით. განვიხილეთ შეფასების პროცესში მოსწავლეთა ჩართვის შესაძლებლობები, შევქმენით შეფასების ფორმები მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებისთვის, გადავხედეთ და შევაფასეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები. სუსტი მხარე იყო ის, რომ გამიჩნდა ბევრი კითხვები მაგალითად, როგორ შეიძლება ჩავრთო მოსწავლეები შეფასების პროცესში? რაზეც ტრენინგის მსვლელობის დროს ტრენერისგან ამომწურავი პასუხი მივიღე. უღრმესი მადლობა.
Pages
- მთავარი
- პროფესიული განვითარება
- ტრენინგები
- დამრიგებლის გვერდი
- ჩემი კლასი
- სასარგებლო ბმულები
- თემატურ-კალენდარული გეგმები
- სადამრიგებლო პროგრამა
- პირველი კლასი
- მეორე კლასი
- მესამე კლასი. 2016-2017სასწ.წ.
- პროექტები
- რუსთავიდს #8 საჯარო სკოლა.
- წლიური სასწავლო კურსის პროგრამა
- სამოდელო და ინტეგრირებული გაკვეთილები
- ტესტები
- ჯორჯ პოიას " ათი მცნება"
- ჩემ მიერ შექმნილი ელექტრონული რესურსები
- ეს საინტერესოა!
- მესამე კლასის სტანდარტები
- ახალი ესგ- 2017-2023
- მათემატიკის ქვიზები
- ქართული ენის ქვიზები
- დამრიგებლის ელექტრონული ჟურნალი
- თვითშეფასების კითხვარი 2016-2017სასწ.წ.
- "საბავშვო უნივერსიტეტი"
- შეფასების რუბრიკები
- გასართობი
- ზღაპრების ქვეყანა
- მარჯვე ხელები
- IV კლასის სტანდარტი
- ეროვნული სასწავლო გეგმების პორტალი
- ანიმაციები
- გაწაფული /გამართული კითხვა
- ეფექტური აქტივობები კითხვის და წერის სწავლებისათვი...
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
- ახალი ესგ- 2017-2023
- მატრიცები
- სერტიფიკატები
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий