ინკლუზიური განათლება - "შესავალი კურსი სპეციალურ პედაგოგიკაში" ( 120 სთ.)
2015 წელი - წიგნიერების კომპეტენციის განვითარება სადამრიგებლო საათზე
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი :
დღე I - ემერჯენტული წიგნიერება; ლიტერატურული ინტერესების განვითარება, სადამრიგებლო საათი; კითხვის ეფექტური მეთოდები ; პრაქტიკული სამუშაო.
დღე II - კითხვის ეფექტური მეთოდები; მუშაობა დიორამაზე.
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
რა ვისწავლე : კითხვის სხვადასხვა მეთოდი , როგორიცაა, ორიენტირებული მოსმენა და აზროვნება, ტექსტის ჩარჩოები, კითხვა და გაგება წყვილებში, სიტყვათა კლასიფიკაცია, ზღაპრის/მოთხრობის ჩარჩო; კროსვორდების შევსება; სიტყვებისა და ნახატების დაწყვილება; აფიშის/სიგნის დამზადება, ცოცხალი სურათები; როგორ მოვამზადოთ სილუეტური თოჯინების თეატრი; იდუმალი ყუთი, დიორამა...
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : პრაქტიკაში გამოვიყენებ მაქსიმუმს იმისას, რაც ტრენინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
წ - ტრენინგ-კურსი (35 საათი) ,, 1:1 ელექტრონული სწავლება"
ტრენინგ-კურსისი შინაარსი : დღე I . კურსის შესავალი - 4 საათი
დღე II . სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ
რედაქტორში - 4საათი
დღე III . სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ
რედაქტორში ( გაგრძელება ), ტექნოლოგიებით
გამდიდრებული გაკვეთილის დაგეგმვა - 4 საათი
დღე IV. საგანმანათლებლო რესურსები ინტერნეტში,
აუდიო და ვიდეო საშუალებებისა და ელექტრონული
თამაშების გამოყენება სასწავლო პროცესში- 4 საათი
დღე V. კლასის მართვის პროგრამული
უზრუნველყოფა -4 საათი
დღე VI . გრაფიკული რედაქტორი ART RAGE ,
ჯგუფური საწავლება - 4 საათი
დღე VII . პრეზენტაციის მომზადება, ელ. ფოსტა
დღე VIII . ტესტების მომზადება, ვებ-კამერის
გამოყენება სასწავლო პროცესში - 4 საათი
დღე IX . მშობლების მონიტორინგის პროგრამული
უზრუნველყოფა - 3 საათი
ტრენინგის ორგანიზატორი ორგანიზაცია : მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრი
ტრენინგის ჩატარების თარიღი : 2013 წლის სექტემბერ- ოქტომბერი
ტრენინგის მიზანი : პირველი კლასის დამრიგებლის პროფესიული განვითარება ისტ-ის ათვისებისა და გამოყენების კუთხით , რაც ხელს შეუწყობს 1:1 ელ. სწავლების ეფექტურად დანერგვას, სასწავლო გარემოს გაუმჯობესებას ელექტრონული რესურსების შექმნისა და გამოყენების გზით.
რა ვისწავლე : განვამტკიცე ცოდნა, თუ როგორ გამოვიყენო ისტ სასწავლო პროცესის დაგეგმვისას და სასწავლო რესურსების მოსამზადებლად; სწავლა-სწავლების წარმართვა ისტ- ით გამდიდრებულ სასწავლო გარემოში; სასწავლო ელექტრონული რესურსებით გამდიდრებული გაკვეთილის გეგმების შექმნა, ბუკზე მუშაობა ( კლასის მართვის პროგრამა, ტესტების შექმნა და ა.შ. )
რას გამოვიყენებ პრაქტიკაში : პრაქტიკაში გამოვიყენებ ყველაფერს, რაც ტრენინგ-კურსის განმავლობაში შევისწავლე.
შებრუნებული საკლასო ოთახი
ჩამტარებელი ორგანიზაცია:
სსიპ მასწავლებელთა ეროვნული განვითარების ცენტრი.
ტრენერი: მaრეხ ჯელაძე
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 5 დღე/20სთ.
თარიღი: 17.09.2015
წელი;
მიზანი და ამოცანები:
შებრუნებული საკლასო ოთახი;
edmodo.com - საიტზე დარეგისტრირება და ტესტების დამზადების გაცნობა;
Movie maker - ში საგაკვეთილო რესურსის შექმნა;
ელექტრონულ წიგნებზე ხმის დადება;
რეფლექსია: ტრენინგზე
შევისწავლე ვიდეო რგოლების შექმნა; გავიგეთ შებრუნებული საკლასო ოთახის მეთოდით გაკვეთილის
ჩატარების წესები; ვისწავლე ელექტრონულ წიგნებზე ხმის დადება; გავიგე სხვადასხვა საიტების
შესახებ, რომელსაც გამოვიყენებ რესურსების მოსაძიებლად; ტრენინგი ძალიან ნაყოფიერი
იყო შევქმენი სამი საგაკვეთილო რესურსი და გეგმა შებრუნებული საკლასო ოთახის მეთოდით
გაკვეთილის ჩასატარებლად.
Комментариев нет:
Отправить комментарий